JiHaD

Serdecznie zapraszam do gry aktualnie znajdujemy sie na serwerze heavengate strona hordy


#1 2010-01-28 06:55:43

Staragonn

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-24
Posty: 8
Punktów :   

Black Temple

HIGH WARLORD NAJ'ENTUS





Skład raidu:
1 tank
Od 7 do 9 healerow - zalecane na pierwszy kill, z enragem i tak się wyrobicie,
Reszta dps.


Umiejętności bossa:
3.600.000 Hp
Średnio bije w plate za 3.500 damagu
Enrage po 8 minutach.

Needle Spine – Rzuca „igłą” w losowy target zadając mu 2890-3190 damage i 2280-2520 dla każdego który stoi blisko tej osoby.Boss wymaga rozstawienia aby zredukować damage obrywany przez raid.

Impaling Spine – Rzuca w losowy target muszlę która przybija ciało do ziemi i powoduje stuna. Zadaje 4513-4987 damage i 2750 co 3sec.Debuff trwa Az ktoś wyciągnie muszle z ciała. Zazwyczaj najbliższa osoba szybko podskakuje i wyciąga, jeśli to jest healer,to lepiej żeby jakiś dps popisał się skillem i odciążył heal.

Tidal Shield – Skill używany co 60sec.Boss rzuca na siebie tarcze i staje się immune na obrażenia. Po za tym odnawia 1% hp co 2sec.Aby ściągnąć ta tarcze należy użyć muszli która się przed chwila zlootowalo z kolegi. Po ściągnięciu tarczy raid obrywa za 8500 damagu .Resistowalne, ice Block, divie shield i cloak of shadow działają na to.


Walka:
Boss jest tankowany na środku Sali, raid jest rozproszony wokół niego. Tank powinien mieć 10-15 sec dla zbudowania porządnego aggro, aby dps wyrobili przed skończeniem się many healerow. Pierwszy Tidal Shield nastąpi po 60 sec od pullu. Średnio co 20 sec boss będzie rzucał Spine w losowo wybrana osobę, chociaż zdążało się tak ze w jednym przejściu były 3 musze a w następnych nie było, wiec trzeba pilnować na kogo rzuca muszlę, co do muszli to powinno się zrobić miejsce w backpacku np. w pierwszym slocie aby mieć pod ręką muszlę i nie dać bossowi się uleczyć. Jeśli chodzi o enrage to on nie jest przeszkodą, raczej nie słyszałem o gildii co by miała problem z enrage (chyba że za dużo osób popada ;p), zazwyczaj walka trwa 3-4 minuty. Warto trzymać wound poisiony albo Mortal Strike na bossie, zawsze to mniej się uleczy.
I tak powtarzamy to do zabicia bosa…





SUPREMUS




Skład Raidu
Tanków -2
Healers -7
DPSm może być każda klasa aczkolwiek DPS z odległości jest tutaj efektywniejszy.

Bufy, poty, sprzęt
Nie potrzeba tutaj specjalnego sprzętu ale off tank powinien mieć nieco więcej HP ok. 21k aby absorbować wielokrotne uderzenia z Hateful Strikes. Dla osób ze słabszym sprzętem mile widziane flaski, i różnego rodzaju dopały.

Właściwości bossa
HP: 5 000 000
Male hit: bije tanka za ok. 5 – 6K, z crushing blows za ok. 10K
Po 15 min wpada w enrage.


Molton Flame – wysyła strugę niebieskiego ognia na losowego gracza, robi to zarówno w 1 i 2 fazie. Ogień zadaje po 3K obrażeń co sekundę, należy z niego jak najszybciej wybiegać. Używa tej umiejętności co jakieś 20s.

Hateful Strike – potężny male obrażenia zadawane dla celu z największym HP w jego zasięgu ciosów znajdującym się wysoko u niego w liście agro. Cloth dostaje z tego za 24k, dobrze ubrany druid w bear formie za ok. 6-7K.

Gaze – Wybiera on cel z pośród raidu i porusza się w jego kierunku z ok. 90% normalnej szybkości. Po ok. 10 sekundach zmienia cel i podąża do innego gracza, robi tak tylko na 2 fazie.

Molton Punch - Podczas początku podążania za celem w 2 fazie na zasięgu ok. 40 yardów od niego potrafi kopnąć i odrzucić cel za ok. 5K obrażeń.

Volcanice Geyser – Podczas 2 fazy przywołuje wulkany z których wyrzucane są niebieskie kulki, które w obrębie wulkanu uderzają za 4,5K obrażeń od ognia.


FAZA 1
Dwóch tanków powinno podbiec do bossa i tankować go, reszta ataku powinna rozciągać się dokoła. Ranget klasy przez całą walkę nie powinny stać blisko niego.

W fazie 1 to tylko tankowanie bossa i max dps z tym, że nie można przeganiać w agro tanka szczególnie Male DPS.

Supremum ma atak podobny do Gruul albo Hateful Strikes Patchworka. Ten atak zadaje ok. 7K co jakieś 5 sekund dla członka grupy przy bossie z najwyższym HP. Zazwyczaj jest to offtank który powinien być jak najszybciej wyleczony.

Tank powinien jak najszybciej zbudować jak największe agro na nim aby pozostałe klasy mogły uzyskać jak największy DPS.

Heal musi być w pogotowiu gdyż boss potrafi nieźle przywalić i często HP tanka po może po jednym ciosie spaść o połowę, ponadto należy utrzymywać pełne HP na offtanku. Co do raidu teoretycznie na tej fazie nikt nie powinien dostawać obrażeń no chyba, że zamuli i nie ucieknie od Molton Flame – błękitnego ognia.

Male DPS powinien szczególną uwagę zwracać na ogień gdyż bicie bossa w nim skończy się niechybną śmiercią.

Radge DPS również powinien od tego uciekać widząc, że ogień się zbliża do nich, ogień nie zmienia kierunku więc nie powinno być z tym problemów – kto nie ucieknie od tego to znaczy że zamulił!

Po 60 sekundach takiego bicia bossa przechodzi w 2 faze.

FAZA 2
Ta faza jest znacznie bardziej wyniszczająca… i dopiero na niej widać umiejętności graczy.

Gdy Supremum skieruje swoją uwagę na którymś z członków raidu, ta osoba musi się jak najszybciej od niego uciekać. Podczas tej fazy jest bardzo wolny więc spokojnie można przed nim uciekać, jeżeli złapie jakąś osobę nie będącą tankiem – marny jej los . Wykonuje też od czasu do czasu Molten Punch gdy cel dostanie się zbyt blisko niego ok. 40 yardów.

W tej fazie również będzie wystrzeliwał spod siebie strumienie Molten Fire od których trzeba uciekać i je omijać.

Będą również wyrastały małe wulkany w przypadkowych miejscach z których wydobywają się błękitne kulki zadające obrażenia od ognia ok. 4500. Łatwo je zauważyć i ominąć trochę większym problemem jest gdy zespawnuje się pod Tobą, należy jak najszybciej uciekać z niego i łyknąć potka, kamyka.

Tank w tej fazie powinien biegać za bossem i starać się utrzymywać na nim bo gdy wraca do fazy 1 agrro jest kasowane i musi jak najszybciej odzyskać jego uwagę. Najlepszym sposobem jest missdirect. Jeżeli to możliwe to tankować bossa w początkowej pozycji może to znaczeni ułatwić atak dla DPSu.

Healerzy musza być świadomi tego że raid będzie utrzymywał obrażenia od wulkanów. Te osoby muszą być podleczane, ponadto osoba będąca na celu bossa również może zostać uderzona, dlatego warto na nią zarzucić shielda lub jakieś HOTy .

Nie jest do dobra faza dla Male DPS zwłaszcza gdy weźmie was na cel, powinniście się trzymać od niego w odległości 20 yardów i gdy zmieni cel możecie na sekundę podbiec i uderzyć go kilka razy.

Rangde dps może przez tą cała faza bić bossa ponieważ w tej fazie nie ma agro a Supremus dosyć powoli się porusza. Ale trzeba uważać pod koniec tej fazy aby nie zostały na nim doty gdyż resetowane jest agro między przejściami.

Warlockowie i łowyc mogą się nie martwić o swoje pety gdyż na tej fazie boss ich nie będzie brał na cel aczkolwiek muszą się liczyć z tym że mogą dostać obrażenia od Molten Fire / Volcanic Geyser, przypuszczalnie dla warlocka tutaj jest najlepszym rozwiązaniem imp.

Każdy ma dużo miejsca więc nie powinno być problemu z ucieczką. Druidzi mogą używać formy kota uciekając a szamani wilka, nie jest to konieczne aczkolwiek na pewno pomocne.

Później wraca powrotem do fazy 1 i tak na zmianę.





Shade of Akama




Skład rajdu:
3 Tanków (wskazany udział warriora i feral druida i paladyna ? ze
względu na concentracje)
7 Healerów (zróżnicowanych)
15 DPS (niezbędnych 2 magów ze względu na Frost Nova, i wskazany
udział 2 hunterów)
Według niektórych opisów mele ma trochę przesrane w tej walce

Boss ?ma 1.000.000 HP - trochę więcej ode mnie

Dodatkowo są przy nim 3 rodzaje mobów, 3 kolejne rodzaje będą
summonowane.

Asthongute Channeler (100K HP)
Dookoła Akama stoi sześciu Chennelersów ? to oni czynią go
zbanishowanym, przez co odpornym na wszelkie ataki.

Asthongute Sorcerer (100K HP)
Zawsze przychodzą z północnego przejścia (na lewo od wejścia do
pomieszczenia). Sortery wbiegają, olewają wszystkie efekty spowalniające
i agrujace i zajmuja miejsca zabitych Channelerów.

Asthongute Guardian (79K HP)
Zawsze przyłażą z południowego przejścia (na prawo od wejścia do
pomieszczenia)
Zadają Debilitating Strike ? daje debufa trwającego 5 sekund i
redukującego mele dmg o 75% (chyba dlatego mele ma tu przesrane)

Asthongute Elementalist (23K HP)
Robią Rain of Fire ? podobne do tego co robi Lock. Zadają 2,5K-3,8K dmg.


Asthongute Rogue (28K HP)
Spirit Mend ? leczy Asthonague dając 2,5K healu co 2 sekundy przez 10
sekund.
Chain Heal ? uleczy 5 mobów o 7-8K healu

Kluczem w tej walce jest utworzenie 3 zespołów:

1. Zespół Nr.1 : Tank, Mag, Hunter, Lock
2. Zespół Nr.2: Tank, Mag, Hunter, Lock
3. Zespół Nr.3: Reszta rajdu w tym koniecznie 1 lock.

Zespół Nr.1 zajmuje pozycje przy lewym wejściu, Zespół Nr.2 przy
prawym, a Zespół Nr.3 stoi rozproszony w centrum.

Walka polega na zabiciu mobów banishujących Akamę, potem zabiciu Shade
zanim on zabije Akamę. Aby umilić nam życie z wejść po prawej i lewej
stroni, cały czas będą nadciągały posiłki.

Walka:
Walkę inicjuje rozmowa z Akamą. Zaraz potem nadciąga pierwsza fala
mobów. DPS w grupie trzeciej nawala Channelerów, a warlock utrzymuje
ToTsy na każdym z Channelerów.

Hunterzy muszą stale stawiać Frost Trapy na spwanujące się moby, a
magowie walić Frost Nova. Ashtongue Rouge nalezysheepować, a 3 DPSy
powinny szybko ubić Spiritbindera, potem Elementalista, a na koniec Rouge.


Grupa 1 Rouga, jednego Elementalista i jednego Spritbindera będzie
spawnowała się co 35 sekund od strony każdego z wejść. A Guardianie
będą się spawnować co 15 sekund. Trzeci z tanków ? najlepiej Druid
powinien być oddelegowany do tankowania ich.

Priorytet w ubiciu mają Spiritbinders i Elementalist bo bardzo mocna
leczą i biją. Po nich dopiero idą Rouges a na końcu Guardianie, którzy
mogą być długo oftankowani. Kiedy Channelersi są zabici, może być
jeszcze 5-6 guardianów na trzecim tanku.

Czasami dodatkowo mogą się spawnować Ashtongute Sorcerses, oni oleją
agro offtanków i polecą pomagać banishować Akme. Grupa 3 powinna ich
szybko zabić.

Jeżeli nic jest spieprzone, to po 3-4 minutach wszyscy Channelersi i
Sorucers są dead i Shade of Akama uwalnia się i atakuje Akamę. (nie da
się zdjąć agroo z Akamy). Teraz jest krótka chwila, żeby dobić
Guardianów i co tam się jeszcze pałęta, ale bardzo szybko trzeba
skierować cały DPS na Shade of Akama. Jeżeli zostało sporo adów to
trzeba je utrzymać w sheepe albo fearze.

Teraz jest moment żeby odpalic wszystko co tam się ma, Blade Flurry,
Recklessness itd. Jest około minuty żeby zabić Shade of Akama, zanim on
zabije Akamę. Jeżeli zabije ? wipie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gen-x.pun.pl www.ryluw.pun.pl www.trailerparkboys.pun.pl www.muforall.pun.pl www.bitwanarymy.pun.pl